بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 19:3
بازديد از اين پست : 268

الموندو دپورتیوو، روز شنبه اعلام کرده بود که مسئولین بارسا دیگر منتظر متئو و باشگاه والنسیا نخواهند ماند و گزینه های بعدی خود را مد نظر قرار خواهند داد.همان موقع اعلام شد، دالی بلیند گزینه شماره یک کاتالان ها می باشد.

بلیند 24 سال دارد، در مرکز و سمت چپ دفاع می تواند بازی کند. او تقریبا قادر است هم دفاع کند هم حمله، این مسئه را در بازی های جام جهانی نشان داد و به یکی از مهره های تاثیر گزار فن خال تبدیل شد. بلیند از روز پنج شنبه در بارسلونا حضور دارد، الموندو ادعا می کند که او بیان کرده، عاشق بارسلونا است.

بلیند مورد توجه چندین باشگاه بزرگ است، اما در حال حاضر انتظار می رود همه چیز به نفع باشگاه بارسلونا به پایان برسد. او پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات می تواند قرارداد خود را به امضا برساند.

دورتمند، آرسنال، لیورپول و منچستر یونایتد چهار باشگاه بزرگی هستند که سخت به دنبال این بازیکن آینده دار می باشند، در میان این 4 تیم، امید منچستر یونایتد بیش از بقیه است، چرا که لوئیز فن خال مربی بلیند در تیم ملی هلند، سرمربی شیاطین سرخ است.

مدیر ورزشی آژاکس، مارک اورمارس به بارسلونا سفر خواهد کرد، بازیکن سابق باشگاه بارسا و مدیر حال حاضر آژاکس هفته آینده به بارسا می آید تا مذاکرات نهایی در مورد بلیند صورت گیرد. با وجود شناختی که از دالی بلیند می باشد، او با بارسا قرارداد امضا خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »